Alla inlägg under december 2009

Av Theresé - 28 december 2009 21:15



Har tid snart hos Neurologmottagningen, vet inte ens vad en sån gör :S

Sen blire av att boka tid hos en tandläkare pga. min vänstra käke=(

Och boka besök hos optiker. Sen när jag orkar, måste jag boka tid hos en psykolog som säkert leder till psykriatiker! Men sådant är läget, mer eller mindre. Inget att göra åt:(

Av Theresé - 28 december 2009 20:29

Har f*n inte haft tillgång till dator på ett bra tag nu, min hade pajat så jag köpte en ny igår.. Samt en digitalkamera. 

Iaf.. Under den tiden jag inte kunnat blogga så fick jag ett samtal av min skola (jag sökt till). Dock sa dom att jag inte kommit in av för dom asen hade slarvat bort min utbildning så den inte blivt inskickad! Oj hur hade du tänkt göra då? är det enda de kan fråga! Vafan har dom gjort fel ska väl inte jag drabbas??!

 

Det förstörde hela min planering med jobb, föräldraledigheten..

Man blir så jäkla förbannad och ledsen. Gör dom fel skiter dom fullständigt i oss andra. Men om vi gör fel är det fan vår skyldighet att rätta till det.

Av Theresé - 7 december 2009 19:10


I år blir det till att fira julafton hemma i min nyblivna lägenhet:p

 

I vanliga fall firas det hos min mormor men hon gick dock bort för snart två veckor sedan;(

Och eftersom att jag ska hålla i det,, så ska jag försöka att göra det så mysigt och trevligt som möjligt!

För jag é van vid en sån julafton som är över efter bara 3 timmar, och det är synd. För jag älskar jul..

Så allt som allt är det planerat att börja ca.12 till ev. ja någongång på kvällen.

Vi blir bara 7 pers men det blir lugnast så, då blir det till att äta god, god mat. Dricka glögg och äta gröt.

Paketöppning, kalle anka!

Jag har julpyntandet klart, satte t.o.m ihop pepparkakshuset idag :p 

Av Theresé - 4 december 2009 08:20



December- nedräkning börjar!

 

20 dagar kvar till jul..

Har endast några få julklappar kvar att köpa.

Sitter i vardagsrummet och ser på the voice och dottern har precis somnat.

Känner mig så himla trött, som varje dag numera.

Asså man blir så arg, för man orkar inte göra något numera fast man har tid.

Sover varenda natt ca,9 timmar.

För min del beror det nog inte bara på vädret.

 

Ska väl ta mig till min moder efter lunch och kolla igenom lite julsaker jag har kvar där. Och sen bär det av till min mormors man och son.

Stackarna, dom vill ha mkt sällskap nu när min mormor gått bort.

Vi får se var det blir till att fira jul i år. Det brukade alltid vara min mormor som ordnade julen..

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards