Direktlänk till inlägg 26 september 2010

Dagen idag

Av Theresé - 26 september 2010 19:45

Idag har jag inte gjort något alls, men jag måste säga att jag varit duktig denna vecka ändå, har ju tränat ungefär 7 timmar isammanlagt.

Min tös har varit ute idag iaf, med sin snälla gudmor. Det var rätt skönt eftersom jag har mått lite si och sådär och tjejen varit gnällig och tvär så skönt med lite avlassning då jag dock inte vet var hennes såkallade far har hållt hus idag.

Trött tröött trööött!

Godnatt





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Theresé - 7 oktober 2010 22:33

Måndag: Rask promenad   Onsdag: Rask promenad   Torsdag: Hemkommen från ett skönt simpass, vattenträningen var mer intensivare denna gång. Instruktören var jätte duktig och fick oss att hålla igång hela passet.   Fredag: Yogaträning, fram...

Av Theresé - 27 september 2010 13:12

SMAL KLADDKAKA Ett recept jag hitta på kladdkaka (arlakökets hemsida) För cholkadälskare(Som jag) fast på ett lite nyttigare sätt.   Ingredienser 8-10 bitar 3 ägg2 1/2 dl strösocker (jag brukar ta fruktsocker för en nyttigare variant, s...

Av Theresé - 27 september 2010 12:45

Hoppas på att äntligen kommit igång på riktigt igen! Är så trött på min "gravidmage". Måndag: Bestämde mig ytterligare en gång för att undvika all onyttig föda (ångest från helgen då jag kände mig sugen på något hela tiden). Bra start...

Av Theresé - 21 september 2010 20:00

När man väl börjar komma över någon man tyckt om så mycket så frågar han om man "minns", han minns och saknar dem tiderna, så blev gamla sår upprivna. Och han finns numera i mina tankar, ständigt. Men vi kommer troligtvis inte bli mer än vänner.....

Av Theresé - 16 februari 2010 06:37

  Ush vilken dag det var igår! Gjorde bort mig totalt när vi skulle ha redovisning och jag kom av mig helt   Ville bara bli osynlig i just den stunden. Jag sabbade åtminstone mitt vg. Varför stannade jag inte bara hemma.. Menmen ny dag och idag...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards